Loading...


本地
Hong Kong ICT Awards 2021: ICT Startup Award

截止報名日期: 2021年 7月16日 ,下午5時正
下載表格: https://www.ictstartup.org/
----------------

距離 2021 資訊科技初創企業獎的報名截止日期尚餘不足十日,如果您都想更多人認識到您所屬的初創公司的產品和服務,參加 2021 資訊科技初創企業獎是屬於您的黃金機會,向星級評審團及外界展視您和您的團隊的創意力及想像力。立即前來報名參加!

2021香港資訊及通訊科技獎:資訊科技初創企業獎旨在鼓勵及表揚本地出色的軟件、硬件和社會創新領域的初創公司,根據其發展、創新、創意力、功能性、市場潛力及表現以褒獎其傑出的發展。今年設有共三個獎項組別:分別為軟件及應用服務﹑硬件與設備及社會貢獻。參賽者可於上述其中一個組別為項目報名參賽。
-----------------
初創常見問題:

Q1: 點樣知我間公司算唔算初創企業?可唔可以參賽?
A1: 只要商業登記或相關証明文件上列明公司於2016年7月17日後成立,而參賽項目在截止報名日期前已經在市場上/ 投入運作至少3個月就可以參賽。
 
Q2: 參賽項目的設計同研發需要全部都喺香港進行先算合資格?
A2: 只要項目嘅創新、 設計和研究發展方面的重要部分源自香港就可以。
 
Q3: 我公司已經參加過呢個比賽,咁仲可唔可以參加呢?
Q3: 只要您公司仍然符合基本嘅參賽資格(e.g.,公司成立時間)就可以參加
 
Q4: 咁如果我參賽項目曾經拎過初創企業獎嘅金/銀/銅獎,咁今年仲可唔可以幫同一個奪獎嘅參賽項目報名?
A4: 可以,不過參賽項目必須作出重大修改或優化,評審將就其中改變作為評分基準。
 
Q5: 可唔可以幫參賽項目報名參加曬三個組別:「軟件及應用服務」﹑「硬件與設備 」及「社會貢獻 」
A5: 參賽單位只可為參賽項目於其中一個組別報名參賽。
  
Q6: 咁我有啲文件咩可以證明參賽項目已經在市場上/ 投入運作至少3個月
A6: 可以用作證明嘅文件有: 送貨單、發票、外發公告、廣告、內部通告等等。
 
Q7: 公司可唔可以同時報名參加初創企業獎同其他獎項類別?
A7:「初創企業獎」以參賽項目做單位,只要您參賽項目並無同時報名其他獎項組別就可以。
 
Q8: 公司第一次報名參賽,對參賽流程唔係好熟悉可以點做?
A8: 唔洗擔心!截止報名後,大會將舉辦參賽單位簡報會,為參賽者介紹需要注意的地方,亦會邀請過往的評委及獲獎單位分享心得和經驗。

 

大家要把握機會,參與這個資訊科技業界的年度盛事!
--------------

截止報名日期: 2021年 7月16日 ,下午5時正
下載表格: https://www.ictstartup.org/

#香港無線科技商會 #資訊科技初創企業獎 #香港資訊及通訊科技獎 #WTIA #ICTA2021 #ICTSTARTUPAWARD #Startups #Awards